2010 m. sausio 22 d., penktadienis

@@@*@@@*@@@


Esu įsimylėjusi.

Myliu, kai JIS šypsosi man.
Myliu, kai lietus lyja, o aš šiltai namuose susisukusi į pledą geriu žalią arbatą ir pro langą stebiu kaip balose žaidžia lietaus lašai.
Myliu, kai baltais žiedais pavasarį sninga.
Myliu, net ir kai uodas kanda man į ranką, o JIS vienu plekštelėjimu jį užmuša.
Myliu, kai fotoaparato blykstės nušviečia mane.
Myliu, kai neužsikuria automobilis, ir JIS pradeda šildyti mano rankas.


Myliu gyvenimą. Čia tieeeek visko daug!!! Yra nuostabių žmonių, šiltų dienų, gražių žaislų, meilių žodžių!Įvairios architektūros, struktūros, laužomų taisyklių. Nuostabių draugų, prisiminimų, ateities planų. Nerealiai daug šokolado, saldainių, žalios arbatos su jazminais, sušio.
Visa tai teikia tieeeek džiaugsmo!



Yra ir JIS.


P.S. Kartą JIS pasakė, kad JI nebegalės valgyti daug šokolado, tik vienas saldainis per dieną, nes JI pasiskundė spuogais. Bet tuo metu JI pasvėrė JO žodžius ir pagalvojo: tada TU gyvensi be alaus, automobilio, tualeto, ir sušio. Bet kažkodėl JI nustojo valgyti šokoladą, bet net JI pati nežinojo kodėl. Spuogai nyksta.
Kartais net keisčiausi kosmonautai būna teisūs :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Sekėjai